TRENING SPRZEDAŻY SCENICZNEJ

Czy sprzedaż sceniczna jest mi potrzebna?

Zapewne nie. Nie jest Tobie także potrzebny nowy samochód czy dom, ale fajnie będzie go mieć, prawda? O sprzedaży scenicznej mówi się niewiele, bo nie wypada, ale także dlatego, bo dzięki dobrze przeprowadzonemu wystąpieniu z perfekcyjnie wykonaną sprzedażą, zarabia się nieprzyzwoite pieniądze. Gdyby czytający ten tekst ludzie w pełni zdawali sobie sprawę ile zyskają, zdobywając umiejętności skutecznej sprzedaży scenicznej, natychmiast zdecydowaliby się na odbycie jak największej liczby warsztatów. Dlaczego? Ponieważ nawet jeżeli w tydzień zarabiają duże lub nieosiągalne dla większości społeczeństwa pieniądze, to są ciekawi jakie to uczucie, zarabiać takie pieniądze w godzinę.

Czym jest i na czym polega trening sprzedaży scenicznej?

Dla ludzi, którzy osiągnęli swobodę w publicznych wystąpieniach, ważne jest wejście na kolejny poziom. Tym poziomem jest czerpanie satysfakcjonujących zysków z zainwestowanego czasu. Podczas pracy nad umiejętnością skutecznej sprzedaży scenicznej, Chwalewski daje klientowi techniki efektywnego domykania, pracuje z nim nad jego efektywnością i dynamiką. Omawiane i praktykowane są szkoły polskich, ale przede wszystkim zagranicznych mówców. Opracowane zostaje wszystko, począwszy od zaprojektowania wystąpienia po przelew na konto firmowe.

Kto najczęściej decyduje się na trening sprzedaży scenicznej?

Na ten trening sprzedaży scenicznej najczęściej decydują się średni i duzi przedsiębiorcy, managerowie MLM oraz handlowcy. Są to ludzie, którzy już występują i zauważają, że jak dużo można zyskać poprzez mądre inwestowanie w swoje umiejętności.

Czy chodzi o to, aby nauczyć się technik manipulacji innymi?

Tak. Są to wyjątkowo skuteczne metody wpływu na ludzkie emocje i zachowania, które działają niemalże niezależnie od jakości sprzedawanego produktu czy usługi. Należy jednak pamiętać, że sukcesem nie jest jednorazowa sprzedaż, ale stworzenie takiego produktu, po którego zakupie klient będzie chciał wracać dobrowolnie. Dlatego ważne jest, aby sam produkt był najlepszą opcją wyboru, bo dzięki temu techniki sprzedaży staną się pozytywną pomocą w podjęciu decyzji o zakupie.

Do czego to prowadzi?

Trening sprzedaży scenicznej prowadzi do:
  • umiejętności projektowania efektywnych wystąpień
  • świadomości dynamiki mówca vs publiczność
  • doskonałego tworzenia wizji
  • efektywnych domknięć sprzedaży w trakcie i po wystąpieniu
  • prowadzenia widowiskowych wydarzeń
  • świadomego prowadzenia stanów emocjonalnych słuchaczy
  • budowania charyzmy
  • znajomości różnych metod sprzedażowych
  • autentyczności w formułowanych wypowiedziach
  • zwielokrotnienia dotychczasowych zarobków